pondelok 4. novembra 2013

time to see mr. burton.

Sú to hard times teraz, povedala by som. Nevzdať sa je hlavné, tie časy príjemné vždy opäť nastanú.
No nie o tom som chcela. Jeseň moju krásnu, pochmúrnu a chvíľami mrazivú milujem. A o tej som chcela. Je síce skoro tma a v posledných dňoch som príliš unavená, ale to nič, ja mám tie jesenné chodníky rada aj tak.
Nedávno, presnejšie včera, nám skončilo pár dní voľna. Sviatky som strávila v Poľsku, uvidíte aj pár outfitových fotiek. (a začínam byť závislá na červenej) Sladkého som mala viac ako jedla normálneho. No fitko je už v mojom diári pravidelné a začínam aj s jógou! Teším sa, endorfíny zbožňujem tiež.
A aká by to bola jeseň, aký by to bol známy halloween bez môjho ďalšieho tiež vysoko obľúbeného Tima Burtona. Žiadna párty v maske nebola, užila som si domov po návrate z Nitry a skvelý večer pri čaji, jedle a muffinách! (piekla som sama a chutili)
So sestrou sme si pozreli film - Beetlejuice. Tematicky som sa obliekla do svojich legín a zaspomínala aj trochu na detstvo keď som sa toho malého burtonovského mužíčka nehorázne bála.
Videli ste?



EN: It would be not halloween without Burton movie! I love autumn with all cold days and colors. And I also love free days from school when halloween is celebrated. I was in Poland to visit my family, some outfit photos you will see later. 
When I was at home for a couple of days I spent nice evening with my sister, watching the movie Beetlejuice. I was also dressed up in stripe leggings, the same costume had the main character of Beetlejuice movie. It was great night, spent at home with my muffins, too!
Have you seen this movie?

1 komentár:

  1. no mňa tie muffinky :)) a od Burtona som videla iba Mŕtvu nevestu a veľmi sa mi to páčilo :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť