utorok 22. júla 2014

CROCHET BY THE LAKE

V Poľsku je nádherne a ja sa nemám na čo sťažovať. Možno len trošku na ten dážď za mojím chrbtom pri písaní tohto slnečného postu, no ale aj to patrí k letným tridsiatkám. Nejako to pretrpíme a znova pôjdeme nasávať vitamín D.

Pred pár dňami sme navštívili poľskú Niedzicu kde sa nachádza jazero Czorsztyn, obklopené dokonalou prírodou a dvomi hradmi. Slnečný deň priniesol aj vysoké teploty, a tak som opäť zvolila jednoduchosť a pohodlie. Ľahký crochet a top bez ramienok je jedna z najlepších kombinácií. K tomu sandálky, ktoré toho prežili viac ako všetky moje topánky dokopy. Nuž, ich univerzálnosť a praktickosť sa nezaprie.

A čo nosíte v lete najradšej vy? 

Prajem krásny deň, žienky moje!


EN: I feel wonderful in Poland. I can´t complain on anything, maybe on the weather today just a little bit, but I hope that it will be sunny again. 
Few days ago we were on the trip in Niedzica, where  is a large lake called Czorsztyn. It´s sorrounded by a beautiful nature and two castles. The view was really perfect. I was wearing light top and crochet shorts which was so comfortable that I really loved it.  
I wonder what are you wearing in these hot days? 
Hope you have a great time! 


7 komentárov: