sobota 14. marca 2015

MAKEUP & BEAUTY SESSION


Telá dvoch vysokoškolských študentiek sa našli priamo v centre Nitry. Stali sa obeťou zvláštne zmýšľajúceho, individuálne konajúceho páchateľa, ktorý zanecháva výrazné stopy. Poznačené tváre sa stali jeho identifikačným znamením. Páchateľ podľa doterajších získaných výsledkov plánuje udrieť znovu. Otázne je, ktorá tvár, respektíve tváre to budú tentoraz. 

No, táto správa by mi na hlavných stránkach spravodajstva asi neprešla. Chýba mi klasická stavba a dôležité fakty. Aké sú? Študentky, to áno, aj dve sme boli. Páchateľ, ten tam bol tiež. No nikoho nemordoval, rozumej - neprerušil líniu žitia, práve naopak, krásne nás nalíčil. Poďme však na ženský rod. Páchateľka - ona. No a poďme aj k veci. 
Kamarátka a začínajúca blogerka, o ktorej tu ešte budete počuť, má ako svoje hobby makeup a líčenie. To je výhra! Keďže ešte veľké skúsenosti s líčením iných nemá, ponúkli sme sa ako dobrovoľné obete na prvé pokusy mimo vlastnej tváre. A bolo to super! 
Deň sme si vážne užili, dosť sme sa nasmiali a hádzali rôzne grimasy pri kontúrovaní a nanášaní lícenky. Napokon z toho vznikol veľmi pekný look. Ja som zistila, že táto farba rúžu sa mi celkom hodí a že po nejakom podobnom začnem asi pátrať. Čierna linka bola úplne najviac dokonalá, aj keď k tomu viedla dlhá cesta. Niečo sme vám nafotili, vytvorili. Makeupom sa môžete inšpirovať, skúšať a experimentovať. My plánujeme ďalšie príjemne obetné sedenia, a to znamená ďalšie inšpirácie pre vás!

Ako sa líčite vy? Nude? Smokey? Hráte sa s tým?
Prajem krásny víkend!

P.S. Keď píšem o druhej v noci som aj celkom kreatívna - viď preformovaný (ne)spravodajský skvost v úvode.




14 komentárov:

  1. Máš krásné oči :-) Moc pěkně se ti povedly linky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! nelíčila som ich však ja ale kamarátka, ktorá sa tomu venuje viac :)

      Odstrániť
  2. Líčenie sa ti veľmi podarilo a aj ti krásne pristane :) Ja sa líčim väčšinou podľa nálady a času ale najčastejšie sú to jemné tiene, linka a výrazný rúž.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bolo by úplne super keby som vedela vyčarovať niečo takéto, no nelíčila som sa sama, líčila ma kamarátka :) a bežne sa nelíčim takmer vôbec, niekedy je to len špirála a klasický balzam :)

      Odstrániť
  3. Ahoj! pekný blog nechceš sa navzájom sledovať? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rtěnka ti opravdu sluší a linka je nádherná, já se maluji obdobně ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. beautiful eyes and make up! :)
    check out our blog too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekne nalicene, iba zvyraznit krasu a hotovo :)
    Pozri moj prispevok s Nakupnymi Maniackami
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť