pondelok 12. októbra 2015

THESE LANA DAYS


Akosi stagnujem. Ale to ste si už asi všimli, keďže posledný príspevok datuje záver septembra. Do nového semestra som šla s veľkou motiváciou. Tá rýchlo padla. Nezrútil sa mi vesmír, zrútila sa imunita. A to som si myslela, že ja predsa tieto nádchy nechytám. Prvotná myšlienka, jasné zázvor, posteľ, som fresh. No tak rýchlo fresh som nebola a zrazu sa začali valiť povinnosti do školy a akútna potreba všetkých naokolo počuť moje plány s bakalárkou. Ale ja žiadne nemám! 
A tak začal tretí ročník. Ružovo s jednorožcami naokolo. Ha ha.
A tak ma chytila trošku panika.
A intelektuálna kríza. A popri písaní článkov pracovných, dumaním nad bakalárkou, seminárkami, nad nedostatkom nápadov, snažiac sa odreagovať pri seriáloch, pretože cvičiť nemôžem, sekunda ticha za všetky činky na ktorých môj zrak nespočinul, blog šiel akosi bokom. Jednoducho, ako mám písať pozítivne články, keď mám problém dať sa do svojich vlastných koľají. A negativizmus tu šíriť nechcem. Pretože tento Cokinellácky blog vznikol ako sídlo inšpirácie, motivácie, pozitívnych naladení. A nie zdroj môjho vyplakávania.
Možno je to tým, že už som bola dva dni fit a zase nemôžem dýchať, a priemysel papierových vreckoviek ma momentálne zbožňuje. Možno je to tým, že svojho chlapa zase vidím len občasne kvôli školám a keď už je tu ten vytúžený niektorý víkend najradšej som offline s ním. Možno je to tým, že sa moje vnútorné ja rúti pod predstavou mojej zatiaľ neexistujúcej bakalárky. Vedela som, že budem tento rok niekde v neslušných slovách, ale že tak skoro! Dúfam, že so mnou nejden tretiak súcití.


Sú chvíle dobré aj zlé, to vieme. Tento výlev píšem najmä preto, aby ste vedeli, že žijem. Aj keď sa práve nachádzam v kráľovstve vreckoviek, čajov a božského spreju do nosa! Och, kto vymyslel tento zázrak. Dúfam, že vy sa máte krásne, že ste semester začali o niečo lepšie a ak vás nenapadla nádcha v tomto počasí, tlieskam.
A v poslednej dobe fičím na Lane! Nie vo vzduchu ladne akrobatsky, ale doma v teple pri notebooku. Nový album Honeymoon je na prvé počutie okej. Na druhé o čosi lepší. A na tretie až desiate sa ho už neviete zbaviť.
Nalaďte sa na slečnu Del ReyPrajem krásny začiatok týždňa!

10 komentárov:

  1. S tou imunitou jsme na tom stejně, ale to s tím zhroucením mě pobavilo. Vidím, že je to všude stejný, chjo. A tu novou desku si musím konečně pořádně poslechnout, díky za připomenutí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak nám prajem skoré vyzdravenie :D a áno musíš! je skvelá :) ďakujem za komentár! :)

      Odstrániť
  2. Tak to přeji ať se jen uzdravíš, bude líp určitě, i se školou! Všechno se zvládne! A pak se budu těšit na další inspirativní články :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ver mi, že ani mne zdravie momentálne nepraje. :D Prajem skoré uzdravenie a ak máš čas, môžeš sa mrknúť doma na môj blog, kde prebieha giveaway :)

    Bari Bircak GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nech ti to čím skôr prejde ;-) máš milý blog, práve som ho objavila, zisťujem, že je toľko kvalitných blogov a ja nich neviem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ono vždy raz príde... to krátke obdobie stagnácie, kedy človek nevie, čo skôr, čo písať, čo robiť... sama ho mávam... často :D. ale vždy sa to nejak obráti a niečo vo mne ma donúti sadnúť si k tomu a spraviť všetko, čo treba. a poviem ti, práve mám také obdobie! :D. a, určite s tebou súcitim ako študent 3. ročníka... á! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že v tom nie som sama :D držím nám palce! a ďakujem za komentár :)

      Odstrániť