nedeľa 26. apríla 2015

TALKING ABOUT GREEN


Keď budem veľká, chcem kútik plný kníh a obrovské mäkkučké kreslo pre svoje príbehy.

Čítaním kníh sa prenášam vždy do inej reality. Vypnem od zvyčajných povinností a odložím ich niekam do spodného šuflíčka mysle. Vtedy neexistuje nič, len slová na papieri a svet iných problémov. Onálepkovala by som to slovíčkom oslobodzujúce.

Poznáte tú akútnu chuť na niečo? Či už je to čokoláda, jablko, romantický film, melancholická tragédia, fashionistický časopis, váš obľúbený seriál, komédia so slzami smiechu... jednoducho niečo. Chvíľami to zabieha do prokrastinácie, no chvíľami to jednoducho potrebujete. Odreagovať sa. Aby ste neskôr mohli opäť naplno zapnúť. 
A taká bola aj moja sobota.
Dlho odporúčaná kniha sa mi konečne dostala do rúk, aj keď na poličke trónila už nejaký ten čas. Myslím, že na Greena musíte byť naladení. Má pekný štýl, ktorý sa ľahko číta. Zaujímavé myšlienky, osobnú tragédiu, kúsok humoru, súcitu, lásky... zmes všetkého. Túto zmes som zhltla na jeden pokus. Rozumej, čítala som nonstop asi 7 hodín s malými pauzami. Nuž, knihomaniak sa ukázal v plnej svojej kráse, keď tie strany odsýpajú neuveriteľne rýchlo. 
Prečítaná za jednu sobotu.
Milá Aljaška, ktorá potešila oko viac ako Johnove Hviezdy.

Mám celkom rada príbehové prekvapenia. Absolútne netuším o čom tá kniha je, poznám len dobré ohlasy a odporúčania. Preto vám nepíšem klasickú recenziu, jednoducho odporúčam. Skutočne naozaj. Pretože je skvelá.
A pretože ženy nie sú len objekty a všetci potrebujeme nádej na vymotanie sa zo svojho vlastného labyrintu. 
Prajem krásny zvyšok víkendu!




12 komentárov:

  1. Paulo Coelho je skvělý autor, doporučuji třeba knihu Alchymista. :)
    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky a kniha zhltnutá za sedem hodín, to bude asi pani kniha. Píšem na zoznam. :)
    Btw, s tou chuťou na (jednoducho) niečo si vystihla. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ľahko sa čítala, bola pekne napísaná :) tak asi preto som to tak rýchlo zhltla :D

      Odstrániť
  3. Síce tú knihu mám, ale zatiaľ ma nejak neláka, takže som zvedavá, či sa k nej dokopem. :D
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani mňa dosť dlhú dobu nelákala, no keď som sa k nej napkon dokopala, stála za to :)

      Odstrániť
  4. Krásné fotky :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala ke mě na blog, kdep rávě probíhá GIVEAWAY
    www.lovies47.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tvoje príspevky mi prídu maximálne prepracované. Nemyslím len textovo ale aj fotky máš skvelé a celkovo na mňa pôsobia ukážkovo. Keep it up :)

    Rada by som teba a tvoje čitateľky/čitateľov pozvala na giveaway ku mne :) Nájdete ju tu: http://baribircak.blogspot.sk/2015/04/bionatural-giveaway-appreciate-your.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezký post. To křeslo chci taky! :))

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť