nedeľa 9. júna 2013

avon mascara review.

Zdravím.
Dnes som si pre vás pripravila menšiu recenziu na riasenku od Avonu.
Osobne mám najradšej špirály značky Rimmel, no práve táto kefka ma v katalógu veľmi zaujala. Rozprestierala sa cez celú stránku a kričala doslova kúp si ma!
A tak som si ju kúpila. A moje očká jej poďakovali nezlepeným, výrazným pohľadom.

 
Môžete vidieť, že kefka je skutočný profík, pretože dosiahne aj na riasy vo vnútornom kútiku oka. Stačí vám s ňou trocha praxe a vytvoríte akékoľvek zázraky.
 Páči sa mi ako krásne riasy oddelí, mne stačila v pohode jedna vrstva na prirodzený look. Ak chcete riasy výraznejšie, určite naneste vrstvy aspoň dve.

 Predstavujem dámu v oranžovom, Avon Infinitize mascaru 

Premýšľam čo spomenúť ako ten negatívny fakt. Ale úprimne, nenachádzam nič.
Dalo by sa pripomenúť jedine to, že na gumenú kefku si treba zvyknúť. Po pár líčeniach sa však ako keby mihalniciam prispôsobí a ide to. :)


Na záver ja, v čiernobielom. 
Pozdravujem z paneláku vyhriateho slniečkom. Konečne!
 

7 komentárov:

  1. tvoje riasy sú už sami o sebe krásne dlhé! :).
    a súhlasím, Avon má skvelé riasenky!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá fakt skvěle, já od Avonu taky jednu měla a byla hrozně fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyjo, ty máš pořádně dlouhé řasy i bez řasenky :))
    M.

    OdpovedaťOdstrániť