sobota 9. novembra 2013

peplum dress.

Vôbec sa nečudujte tomu, že je tu opäť červená. Toľko na úvod.
Kochajte sa pohľadom na tieto - pre mňa dokonalé - peplum šaty, ktoré som hrdo ukoristila v Terranove. Zo začiatku mi trochu vadila ich dĺžka, no za to môže zrejme moje občasne vykúkajúce sebavedomie, ktoré v tej chvíli spalo niekde pod ťažkou perinou. Neskôr som ho vyhrabala, to sebavedomie, samozrejme, a cítila som sa žensky, krásne a čo je pre mňa dôležité - pohodlne!
Čisto babská noc dopadla na výbornú. Nôžky boleli, to spomínam asi často, ale behanie na opätkoch, respektíve tancovanie, považujem za také malé fitness.

Čo sa týka peplum strihu, po prvej skúške takéhoto oblečenia som mala pocit, že to mne teda absolútne nepôjde. Neskôr som však objavila super tričko v New Yorkeri a potom aj tieto šaty, no a môj názor na peplum sa definitívne zmenil. Rada ho nosím a zvyknem to nazývať malou sukničkou.


EN: This peplum dress I find and immediately bought in Terranova. I found out that the peplum cut is really cute and nice for me. Firstly, I didn´t like it very much, but it has totally changed! 
I spent crazy ladies night with my cousin and had a lot of fun. The feeling in this dress was absolutely amazing and comfortable too, what is very important for me. I hope you like it! And I wonder, what´s your opinion on peplum?


22 komentárov:

  1. Vyzeras super :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsou vážně krásný a strašně ti slušej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pristanú ti :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie šaty sú jednoducho úžasné! A strašne ti pristanú. Si v nich krásna :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš úžastnu postavu! :)

    Pozývam ťa na môj blog. :) Live my life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow, vyzerá úžasne!
    máš nádhernú postavu a červená ti veľmi pristane!
    a žeriem tvoje vlasy!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Když napíšu, že jsi dokonalá, nebudu vůbec přehánět. ♥
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Šaty krásné, ale vlasy přímo úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. šaty sú krásne a podľa mňa ti seknú :-)

    thecityoffashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hezké šaty. Moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. woow. tak to klobouk dolu
    tenhle ourfit se ti vážně povedl, moc ti to sluší!
    a máš krásné vlásky!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jsi krasna ! :)a saty uzasne

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Si strašne krásne :) Okrem toho, môžem sa opýtať ? Ako si dala to podčiarknutie pod názvy widgetov v menu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :) a čo sa týka tých podčiarknutí, je to len výberom šablóny. nekódovala som to sama, bolo to už predvolené. ;)

      Odstrániť
  14. Si nadherna, strasne ti to pristane! :)

    OdpovedaťOdstrániť