pondelok 24. marca 2014

simplicity.

Čiernobiela jednoduchosť ku mne akosi prischla. Pritavila sa, prilepila, obmotala si ma hrubým povrazom a uviazala milý jednoduchý uzlík. Ako inak.
Môžem s istotou tvrdiť, že nevediem proti farbám tichú vojnu a ani nesplietam diabolské plány, ako napadnúť módny priemysel. Niekedy si ani neuvedomím, ako často striedam len tieto dve farby. Keď ja už tak dlho plánujem nakúpiť niečo iné ako čiernu a bielu, ale potom uvidím tú vec a tú jej krásnu jednoduchosť a dokonalosť a.. veď to poznáte.
V podstate mi to ani nevadí. Mám pár kúskov, milovaných a prekvapivo farebných. Ak ich tu náhodou uvidíte, veľké gratulácie lebo Cokinella to zvládla.
Avšak čo som týmto článkom chcela povedať?
Možno to, že najfarebnejšie mám ponožky. Možno to, že najfarebnejšie mám laky na nechtoch a možno to, že pri pláne vziať si na seba niekoľko šperkov, nakoniec skončím pri hodinkách a jemných náušniciach.
Obdivujem krásne skombinované masívne náhrdelníky s jednoduchým tričkom, extravagantné topánky s obyčajným čiernym sakom.
Nemám striktný štýl, no ak sa nejakým smerom uberám, tak je to v duchu slov, menej je niekedy viac.


EN: I really can´t explain this obssesion, but I love black and white. I´m  not the enemy of colors and I also don´t hate colorful fashion industry. I just love simplicity and trust me, I´m really trying to buy something more colorful, but sometimes that´s just not possible. But I have to say, that I have a few pieces in my wardrobe which are colorful and I really like to wear them. 
So what did I want to say? I don´t have a strict line of style, but if I´m going somewhere in this fashion world, always with words, less is sometimes more.

 

3 komentáre:

  1. Minimalizmus je krásny a nadčasový, milujú ho módni návrhári, aj fashionisti s najväčšími menami, preto myslím, že sa uberáš správnym smerom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekna sovicka. aj ja mam rada jednoduchost :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť