sobota 6. decembra 2014

DECEMBER INSPIRATION

Uf, akosi rýchlo sme preskočili z októbrového postu do decembrového. V diári už ani nestíham sledovať ako tie dni plynú. Čo som robila celý mesiac? Kým blog zíval prázdnotou, mňa zamestnávala škola, články alebo prokrastinácia. Áno, aj k tomu sa priznávam. Ale už som späť!
Ak náhodou sedíte nad nejakou kopou skrípt, kníh alebo papierov, vyzývam vás k chvíľkovému študentskému prokrastinovaniu. Decembrová inšpiračka! 


Prvý týždeň je takmer za nami a vône horúcich čokolád, punču, medovníkov a rôznych pochúťok sa k nám dostávajú čoraz bližšie. K tej pravej nálade treba už len vymeniť dážď za sneh, moju ruštinu a skúšky všetkých vysokoškolákov za dni voľna, zvýrazňovačky za horúci čaj a rozprávky!


Ja pevne, veľmi pevne verím, že už čoskoro budem piecť a baliť darčeky. A aký je váš december? Tešíte sa?
Prajem krásny víkend!


2 komentáre:

  1. Lovely post !

    _______________________
    Minimalist&trendy
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jééééj, spríjemnila si prokrastináciu od našej "milovanej ruštiny". Krásne obrázky, teplé, vianočné, milé, s láskou... :-)

    OdpovedaťOdstrániť