streda 16. decembra 2015

CHRISTMAS BLOG SERIES #5

Tie chvíle s vianočným čajom v rukách, voňajúcim škoricou, s malými svetielkami v izbe, vôňou vanilkovej sviečky, vyloženými nohami a rozprávkou! Neviem sa dočkať toho, keď zložím kufre, vybalím a budem sa venovať už len Vianociam. Naplno. Medovníčkom, pečeniu a jedeniu a užívaniu voľna. Aspoň na pár chvíľ, keď ma zase dobehne bakalárka...
Ale tíško! Povinnosti nachvíľu bokom, verím, že sa vám darí úspešne dokončiť semester a dnes vám ukážem pár osobných obľúbených tipov na dlhé zimné večery vo vianočnom nádychu.




The Grinch / 2000
Začnem takto. Úúú! Grinch, moja vianočná klasika, ktorá nesmie chýbať. Tento film mám veľmi rada už len kvôli výkonu Jima Carreyho, českým Kdovíkom, vianočnej atmosfére, akú celé spracovanie má a kvôli humoru, ktorý ma baví. Chvíľami klišé, no k tomu čaju a pohodovej klasike to patrí.


Love actually / Láska nebeská / 2003
Krásny film, skvelé herecké obsadenie, opäť humor, opäť nezameniteľná atmosféra. Toto je ďalšia klasika, ktorá vám pri vyložených nohách nesmie chýbať. Mám rada filmy, kde sa osudy všetkých, na prvý pohľad cudzích postáv prepoja. Aké sladké a romantické! Ale nie, Láska nebeská je super a pán premiér je najlepší.


A Christmas Carol / Vianočná koleda / 2009
Toto môžem v akomkoľvek spracovaní. Samotný príbeh mám veľmi rada, no najnovšia rozprávka z roku 2009 je priam magická. Opäť Jim Carrey, aj keď by ste ho možno nespoznali, no ak toto vážne náhodou niekto nevidel tak jednoducho musí! Neskutočná atmosféra a krásne grafické spracovanie.

A aby ste mali ešte lepšiu vianočnú atmosféru, odbočíme si aj k hudbe. Posledné dni celkom fičím na vianočnom rádiu Smooth Christmas. Naozaj. A nehrajú len tú známu klasiku, ale aj rôzne kúsky z filmov, orchestrálne verzie Tichej noci a podobne. No toto vám musí padnúť do ucha.

V nedeľu znova pár slov odo mňa a zatiaľ prajem krásny týždeň!

9 komentárov:

  1. Na tomto filme (alebo rozprávke) sme boli asi pred 5 rokmi, možno 6 v kine zo školy, vtedy sa mi film veľmi nepáčil, ale keď som si ho pozrela nedávno (posadnutosť pozerania rozprávok:D) tak sa mi veľmi zapáčila. Odporúčam :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že je to presne taká rozprávka pre dospelákov :)

      Odstrániť
  2. Láska nebeská je super, budu na to muset kouknout :)

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neviem si predstaviť Vianoce bez Vianočnej koledy. Napriek tomu, že poterám všetky vianočné filmy, koleda je pre mňa TOP.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vianočná koleda je jeden z najkrajších animovaných filmov, aké som videla ! :) A ostatné dva sa musím priznať že som ešte nevidela, ale tento rok to chcem určite my
    blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovedaťOdstrániť